Ο ρόλος των Εβραίων στη διάδοση της πορνογραφίας και τη διαφθορά του Χριστιανισμού

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΔΙΔΑΞΑΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ…

ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΑΝΕΥΡΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ-ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΕΣΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΑΖΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΤΗΣ…

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΚΑΥΧΩΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΟ “ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ” (σ.σ. πρωτοδημοσιεύθηκε στο αγγλοεβραϊκό περιοδικό Jewish Quarterly) 

 

Γράφει (με μεγάλη υπερηφάνεια (!) ο καθηγητής του Βρετανικού πανεπιστημίου Αμπερντήν Nathan Abrams [φωτο] για τους Εβραίους στην Αμερικάνικη πορνοβιομηχανία:

Λίγα είναι γνωστά για τους Εβραίους στον πιο καρπερό συγγενή του Χόλυγουντ, την πορνοβιομηχανία. Ίσως θα προτιμούσαμε να προσποιηθούμε ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο, αλλά δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από το γεγονός ότι εκκοσμικευμένοι Εβραίοι διαδραμάτιζαν (και συνεχίζουν ακόμα) δυσανάλογο ρόλο στην πορνοβιομηχανία στις Η.Π.Α.Η εβραϊκή ανάμιξη έχει μακρά ιστορία στις Η.Π.Α. καθώς οι Εβραίοι συνέβαλαν στην μεταμόρφωση μιας περιθωριακής υποκουλτούρας σε αυτό που αποτελεί κύριο συστατικό του Αμερικάνικου πολιτισμού. Αυτοί είναι οι “πιστοί Εβραίοι.”

Πραγματευτάδες του αισχρού

Η εβραϊκή δραστηριότητα με την πορνοβιομηχανία χωρίζεται σε δύο (ενίοτε αποκλίνουσες) ομάδες. Στους πορνοβιομήχανους και τους πορνοστάρ. Αν και μόλις το 2 % του Αμερικάνικου πληθυσμού, είναι κυρίαρχοι. Πολλοί έμποροι βιβλίων πορνό από το 1890 ως το 1940 ήταν μετανάστες Εβραίοι γερμανικής καταγωγής. Σύμφωνα με τον Jay A. Gertzman, συγγραφέα του Bookleggers and Smuthounds: The Trade in Erotica, 1920-1940 (Philadelphia: University of Pennsylvania Press, 1999),” οι Εβραίοι ήταν κυρίαρχοι στη διανομή της gallantiana (σ.σ. ψευδο-λογοτεχνία με θέματα ερωτισμού ή φαντασίας και βιβλία με πρόστυχα αστεία και μπαλάντες, πρωτοποριακά σεξουαλικά ακραία μυθιστορήματα, σεξουαλικών κιτρινοφυλλάδων, σεξολογίας και ανήθικων υλικών).

Pornographer king Reuben Sturman.

Στις μεταπολεμικές Η.Π.Α. ο πιο διαβόητος πορνοβιομήχανος ήταν ο Reuben Sturman, γνωστός ως ‘Γουόλτ Ντίσνευ του πορνό’. Σύμφωνα με το Αμερικάνικο Υπουργείο Δικαιοσύνης κατά τη δεκαετία του 1970 ο Sturman ήλεγχε την μεγαλύτερη διανομή στη χώρα.

Γεννήθηκε το 1924 στο Εast Side του Cleveland. Αρχικά, πουλούσε κόμιξ και περιοδικά, αλλά όταν διαπίστωσε ότι τα πορνοπεριοδικά απέφεραν εισόδημα 20 φορές μεγαλύτερο από τα κόμιξ, ασχολήθηκε αποκλειστικά με το πορνό, παράγοντας δικούς του τίτλους και φτιάχνοντας μαγαζιά διανομής. Ως το τέλος της δεκαετίας του 1960, ο Sturman ήταν στην κορυφή των διανομέων πορνοπεριοδικών, και ως τα μέσα της δεκαετίας του 1970 είχε πάνω από 200 βιβλιοπωλεία με πορνό. Ο Sturman επίσης εισήγαγε αναβαθμισμένες εκδόσεις των παραδοσιακών θαλάμων για τους ηδονοβλεψίες (τυπικά ένας σκοτεινός θάλαμος με μια μικρή έγχρωμη TV όπου ο θεατής θα μπορούσε να δει πορνό). Λεγόταν ότι ο Sturman δεν ήλεγχε απλά τη βιομηχανία αλλά ήταν η βιομηχανία. Τελικά καταδικάστηκε για φοροδιαφυγή και άλλα εγκλήματα, και πέθανε ντροπιασμένος στη φυλακή το 1997.Ο γιος του David συνέχισε την επιχείρηση.

Ο σύγχρονος Sturman είναι ένας 43χρονος Εβραίος από το Cleveland ο Steven Hirsch, που θεωρείται ο ‘Donald Trump του πορνό’. Ο συνδετικός κρίκος τους είναι ο πατέρας του Steven, ο Fred, που ήταν χρηματιστής, ‘υπολοχαγός του σεξ’ του Sturman. Σήμερα ο Hirsch ελέγχει τη Vivid Entertainment Group,που είναι η Microsoft της τσόντας, ο τοπ παραγωγός τσόντας στις Η.Π.Α. Η ειδικότητά του ήταν να εισάγει στο πορνό τεχνικές marketing που χρησιμοποιούνταν ευρύτερα. Η Vivid μοιάζει στο σύστημα των στούντιο του Χόλυγουντ της δεκαετίας του 1930 και 1940, συγκεκριμένα στην αποκλειστικότητα των συμβολαίων των πορνοστάρ που προσλαμβάνονται και προωθούνται από τον Hirsch. Η Vivid ήταν αντικείμενο παρουσίασης ενός reality από το Βρετανικό κανάλι Channel 4.

Ωραία εβραιόπουλα

Οι Εβραίοι αποτέλεσαν την πλειοψηφία των ανδρών πορνοστάρ και ένα μεγάλο μέρος γυναικών στη δεκαετία του ’70 και ’80.Ο κυρίαρχος Εβραίος είναι ο Ron Jeremy. Γνωστός ως ο ‘Σκαντζόχοιρος’ είναι από τους μεγαλύτερους πορνοστάρ των Η.Π.Α.

Ο 51χρονος μεγάλωσε σε ανώτερη μικροαστή οικογένεια Εβραίων στο Flushing του Queens και έχει λάβει μέρος σε πάνω από 1.600 ταινίες και πάνω από 100 ως σκηνοθέτης. Έχει γίνει ίνδαλμα στις Η.Π.Α., ήρωας σε όλους τους Εβραίους άνδρες και αλλόφυλλους – είναι ο φουκαράς, (σ.σ. Το πρωτότυπο αναφέρει “nebbischy” = φουκαράς, ο έχων Ινδο-ευρωπαϊκη καταγωγή, κατά τους Εβραίους ) χοντρός, τριχωτός, άσχημος που κοιμάται με ντουζίνες γυναικών.

Εμφανίζεται ως σύγχρονος βασιλιάς Δαβίδ, ένας Εβραίος ‘υπερ-καβαλάρης’ [super stud] που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς ήρωες των Εβραίων. Κι όχι ένας χλωμός ακαδημαϊκός του Ταλμούδ. Το κύρος του πρόσφατα εδραιώθηκε με την κυκλοφορία ενός πορνο-ντοκυμαντέρ για τη ζωή του: ‘Porn Star: The Legend of Ron Jeremy’. Πιθανότερο ως ο πιο διάσημος Εβραίος πορνοστάρ έχει κάνει θαύματα στον ψυχισμό των Εβραίων αντρών των Η.Π.Α. Κυκλοφόρησε και ένα CD το Bang-A-Long-With Ron Jeremy. Με £7.99 (περιλαμβάνει έξοδα μεταφοράς) (σ.σ. Τι λέει ο ποιητής – βγάζει καμιά μίζα και μας λέει για τα μεταφορικά ) ο τυχερός ακροατής θ’ απολαύσει τις αγαπημένες μελωδίες επιλεγμένες από τον Jeremy με ακρόαση απ’ τον ίδιο τον ‘θρύλο’.

O Seymores, γνωστός ως Adam Glasser, είναι ό,τι δεν είναι ο Jeremy, νέος, ωραίος και πιο καρδαμωμένος. Ο Glasser, 39 ετών Εβραίος από την Νέα Υόρκη, άνοιξε γυμναστήριο το 1991 στο Λος  Άντζελες. Όταν κανείς δεν πατούσε, δανείστηκε μια κάμερα για 24 ώρες και πήγε σ’ ένα στριπτιτζάδικο, προσέλαβε μια κοπέλα και πήγε στο γυμναστήριο όπου άρχισε το ‘γύρισμα’.

Αν και ήταν κάκιστης ποιότητας, με θράσος και λίγες επαγγελματικές κάρτες έκλεισε συμβόλαιο με έναν παραγωγό και άρχισε να παράγει με μεγάλη ταχύτητα ‘έργα’. Σε λίγα έτη ο ‘Seymores’ το ψευδώνυμό του που είναι και το αποκορύφωμα των πωλήσεων του – έγινε ένα από τα μεγαλύτερα franchise στην πορνοβιομηχανία.

Ως βασιλιάς του αντισυμβατικού στυλ (με κάμερες χεριού, ψευδαίσθηση αυθορμητισμού και αισθητική ελάχιστης χρήσης της τεχνολογίας ώστε να υπονοεί ρεαλισμό) είναι σήμερα από τους πιο διάσημους Εβραίους πορνοβιομήχανους. ΗSeymore Inc., εταιρία παραγωγής του, κυκλοφορεί περίπου 36 έργα ετησίως, τα περισσότερα με κόστος μικρότερο από $15,000 έκαστο, αποφέροντας 10 φορές παραπάνω.

Ο Glasser είναι εργοδότης 12 ατόμων, που περιλαμβάνουν την μητέρα του και τον ξάδερφο του Stevie, ως λογίστρια της εταιρίας (και προξενήτρα για τον μοναχογιό τους) και αξιαγάπητο αλλά χωρίς αναστολές πωλητή αντίστοιχα. Ο Glasser έχει και το δικό του reality στην TV (επίσης προβάλλεται στο Βρετανικό κανάλι Channel 4) ένα ντοκιμαντέρ – σαπουνόπερα 10 επεισοδίων, το Family Business, που στην αρχή δείχνει φωτογραφίες της τελετής barmitzvah (σ.σ. τελετή ενηλικίωσης τους) του Glasser.

Προς αναζήτηση φράγκων

Οι Εβραίοι ασχολήθηκαν με την πορνοβιομηχανία για τον ίδιο λόγο που οι ομόθρησκοί τους ασχολήθηκαν με το Χόλλυγουντ. Κυρίως γιατί ήταν αποδεκτοί. Η νεαρή φύση της βιομηχανίας τους έλκυε καθώς δεν υπήρχαν σύνορα τότε, σε αντίθεση με άλλες εκφάνσεις της Αμερικάνικης ζωής. Δεν υπήρχαν διακρίσεις για τους Εβραίους στο πορνό. Στην αρχή του 20ου αιώνα, ένας επιχειρηματίας δεν χρειάζονταν πολλά λεφτά για να κάνει μια αρχή στις κινηματογραφικές επιχειρήσεις. Ο κινηματογράφος θεωρούνταν μια περαστική μόδα. Παρομοίως στην πορνοβιομηχανία. Η προβολή τσόντας χρειάζονταν μόνο ένα προτζέκτορα, οθόνη και λίγα καθίσματα. Οι Εβραίοι, χωρίς να δεσμεύονται από το κύρος και μη έχοντας κάτι να χάσουν με την καινοτομία, ξεκίνησαν να κάνουν μπίζνες.

Ο Gertzman εξηγεί:

“Οι Εβραίοι, αποκλεισμένοι από ένα πεδίο προσπαθειών, στράφηκαν σε ένα επάγγελμα που αισθάνονταν ότι θα μπορούσαν να ευημερίσουν με συναδέλφους σε μια κοινότητα προσπάθειας…οι Εβραίοι για πολύ καιρό καλλιέργησαν το ταμπεραμέντο και τα ταλέντα των μεσαζόντων, και είναι περήφανοι γι’αυτές τις ικανότητες”.

Η κέρδος. Όπως απαιτούσε κάτι που οι Εβραίοι είχαν σε μεγάλες ποσότητες, θράσος. Οι πρώτοι Εβραίοι πορνοβιομήχανοι ήταν ευφυείς στο marketing και φιλόδοξοι επιχειρηματίες των οποίων η σκληράδα, ευφυΐα και χωρίς όρια αυτοπεποίθηση ήταν υπεύθυνα για την επιτυχία τους.

Ασφαλώς ο μεγάλος αριθμός Εβραίων στο πορνό είχε ως κίνητρο το κέρδος. Όπως οι ομόθρησκοί τους στο Χόλλυγουντ παρείχαν ένα εργοστάσιο ονείρων στους Αμερικάνους, μια άδεια οθόνη όπου θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και να προβληθούν τα οράματα των Εβραίων επιχειρηματιών για τις Η.Π.Α., έτσι και οι πορνοβιομήχανοι επέδειξαν ταλέντο στην κατανόηση της κοινής αισθητικής. Τι καλύτερος τρόπος να παρέχεις όνειρα και φαντασίες απ’ την πορνοβιομηχανία ; Οι πορνοστάρ το ‘καναν για τα φράγκα. Όπως σχολιάζει ο σκηνοθέτης Abraham H. Foxman ” Εκείνοι οι Εβραίοι που μπήκαν στη βιομηχανία αυτή το ‘καναν ως άτομα που κυνηγούσαν το αμερικάνικο όνειρο”.

Κοσμικό σεξ

Όπως και οι αντίστοιχοι τους στο Χόλυγουντ, οι Εβραίοι που μπήκαν στο πορνό δεν το ‘καναν συνήθως ως θρησκευόμενοι εκπρόσωποι. Οι πιο πολλοί σταρ και πορνοβιομήχανοι είναι Εβραίοι πολιτισμικά αλλά όχι θρησκευόμενοι. Πολλοί είναι κοσμικοί, Εβραίοι στο όνομα μόνο. Ο Sturman, όμως, χαρακτηρίζεται ως Εβραίος – ήταν γενναιόδωρος ευεργέτης σε εβραϊκές φιλανθρωπίες – και ο σταρ Richard Pacheco κάποτε πήγαινε για ραβίνος.

Πολύ λίγες ή και καθόλου τσόντες έχουν φανερά Εβραϊκά θέματα, αν και ο Jeremy κάποτε προσπάθησε να συγκεντρώσει διάφορους Εβραίους πορνοστάρ να κάνει μια ταινία. Εξαίρεση είναι το Debbie Duz Dishes, όπου η Nina Hartley παίζει μια αχόρταγη σεξουαλικά Εβραία νοικοκυρά που το κάνει με όποιον χτυπά το κουδούνι της πόρτας. Πούλησε πολύ καλά, έβγαλε και κάνα δυο συνέχειες και προς το παρόν είναι πολύ δυσεύρετη – ίσως υποδεικνύοντας μία νέα περιοχή προς εκμετάλλευση. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Παγκόσμιας ένωσης των Εβραίων φοιτητών  “υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που αναζητούν εβραϊκό πορνό. Μετά από πράματα όπως εβραϊκό ημερολόγιο, Εβραίοι εργένηδες, εβραϊκό ραντεβού και εβραϊκές γιορτές ακολουθεί το “εβραϊκό πορνό” στις λίστες αναζήτησης που παρέχει το GoTo.com.

Σεξουαλικοί επαναστάτες

Υπάρχει κάποιος βαθύτερος λόγος, πέρα από τα φράγκα, γιατί οι Εβραίοι ασχολήθηκαν με τις τσόντες ; Σίγουρα το στοιχείο της επαναστατικότητας υπάρχει. Η ταμπού και απαγορευμένη φύση του το κάνει προκλητικό. Όπως έγραψα εδώ πριν το treyf (σ.σ. φαγητό που είναι ασύμβατο με τα εβραϊκά ήθη) υποδηλώνει ‘όλο τον κόσμο της απαγορευμένης σεξουαλικότητας, της σεξουαλικότητας των goyim (σ.σ. μη Εβραίων). (‘Reel Kashrut: Jewish food in film’, JQ 189 [Spring 2003]).

Σύμφωνα με έναν ανώνυμο που εργάζεται μες τη βιομηχανία, γράφει ο E. Michael Jones στο περιοδικό Culture Wars (May 2003), “οι άντρες πορνοστάρ στη δεκαετία του ΄80 προήλθαν από αναθρεμμένους ως κοσμικούς Εβραίους ενώ οι γυναίκες από Ρωμαιοκαθολικά ημερήσια σχολεία”. Το καθιερωμένο σενάριο τσόντας προήλθε από την εβραϊκή φαντασίωση του schtupping (σ.σ. σεξουαλικής συνεύρεσης) με την Καθολική shiksa (σ.σ. χρησιμοποιείται με αρνητική χροιά να δηλώσει τη μη εβραιοπούλα).

Επιπλέον όπως εξηγεί ο ορθόδοξος Εβραίος και κουτσομπόλης για το πορνό Luke Ford στο σάιτ του (lukeford.net): ‘ Η τσόντα είναι απλά μια έκφραση της επανάστασης ενάντια στο καθεστώς, ενάντια στην πειθαρχημένη ζωή της υπακοής του εβραϊκού νόμου Torah, που διακρίνει τον Εβραίο που ζει τον Ιουδαϊσμό΄. Είναι επίσης επανάσταση ενάντια στους (μεσοαστούς) γονείς που επιθυμούν τα παιδιά τους να γίνουν δικηγόροι, γιατροί και λογιστές. Όπως το έθεσε στο σάιτ του ο πορνοστάρ Bobby Astyr, ‘Είναι ένα ‘δάχτυλο στον κώλο’ στους θείους με τα ροζ δαχτυλίδια που μου την μπαίνανε όταν ήμουν παιδί γιατί ήθελα να γίνω μουσικός’.

Καθώς οι θρησκευτικές επιρροές ξέφτιζαν και αντικαθίστονταν από πιο εκκοσμικευμένες, οι πιο ανοιχτοί Εβραίοι του Bay Area της Καλιφόρνια, είδαν το σεξ ως μέσο προσωπικής και πολιτικής απελευθέρωσης.

Οι Η.Π.Α. παρείχαν την πιο ανοιχτή κοινωνία για τους Εβραίους, όπως υποδείκνυε η αύξηση της τσοντοβιομηχανίας. Εκείνες οι Εβραίες που έκαναν σεξ στην οθόνη σίγουρα ήρθαν σε μεγάλη αντιδιαστολή με το στερεότυπο της ‘Αμερικανοεβραίας πριγκήπισας’. Ίσως (υποθέτω) να είδαν τους εαυτούς τους να εκπληρώνουν την υπόσχεση της απελευθέρωσης, να χειραφετούνται από αυτό που η φεμινίστρια Betty Friedan είπε το 1963 ‘το στρατόπεδο συγκέντρωσης της άνεσης’ του νοικοκυρεμένου σπιτιού, καθώς ξεκίνησαν ένα ταξίδι για τη γη της επαγγελίας της σκηνής της τσόντας της Ν.Καλιφόρνια. Τόνισε την οικονομική και κοινωνική ελευθερία: ήταν ελεύθεροι να διαλέξουν να μπουν, παρά να μπουν με τη βία εξαιτίας οικονομικών και άλλων συνθηκών. Μετά την ξάπλα στο κρεβάτι, μπορούσαν να σταθούν στα δυο πόδια τους, ειδικά οι γυναίκες πορνοστάρ που βγάζαν τα διπλά απ’ τους άντρες.

Σεξο-επαναστάτες

Επεκτείνοντας την ανατρεπτική άποψη, η Εβραϊκή ανάμιξη στην τσοντοβιομηχανία μπορεί να ιδωθεί ως μια μεταφορική κοροϊδία σε όλο το WASP (σ.σ. λευκό αγγλοσαξονικό καθεστώς) των Η.Π.Α.

Μερικοί πορνοστάρ είδαν τον εαυτό τους ως μαχητές της πρώτης γραμμής στη μάχη ανάμεσα στις Χριστιανικές Η.Π.Α. και τον εκκοσμικευμένο ανθρωπισμό. Σύμφωνα με τον Ford, οι Εβραίοι τσοντο-ηθοποιοί συχνά καυχιόνταν για ‘τη χαρά της αναρχικής ιδεολογίας τους, ως σεξουαλική αλογόμυγα του πουριτανικού τέρατος’.

Η εβραϊκή ανάμιξη στο πορνό είναι αποτέλεσμα του προαιώνιου μίσους για τις Χριστιανικές Αρχές: προσπαθούν να μειώσουν την κυρίαρχη κουλτούρα στις Η.Π.Α. με την ανατροπή των ηθών.

Ο Astyr θυμάται ότι ‘έπρεπε να τρέξω μακριά από το σχολείο γιατί ήμουν Εβραίος.Ίσως να είναι η καριέρα μου ένα ‘δάχτυλο στον κώλο’ εκείνων των ανθρώπων’. Ο Al Goldstein, εκδότης του Screw, είπε (στο lukeford.net):

‘Ο μόνος λόγος που οι Εβραίοι είναι μέσα είναι γιατί πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι χάλια. Ο Καθολικισμός είναι χάλια. Δεν πιστεύουμε στην εξουσία.’

Έτσι γίνεται ένας τρόπος να μολυνθεί ο Χριστιανισμός και, καθώς διεισδύει στην καρδιά της μέσης Αμερικής (και σίγουρα καταναλώνεται από το ίδιο το WASP (σ.σ. βλέπε προηγουμένως), ο ανατρεπτικός χαρακτήρας του γίνεται πιο έντονος. Η τσόντα δεν είναι ‘αυτό που είδε ο μπάτλερ του σπιτιού’, ηδονοβλεψία, αλλά, οδηγείται σε νέους ακραίους δρόμους που απλώνουν τα σύνορα της αισθητικής της. Μια που νέες σεξουαλικές στάσεις αποκαλύπτονται, η τάση να σοκάρουν (και να ψυχαγωγήσουν) γίνεται πιο φανερή.

Είναι μια περίπτωση παραδοσιακής επαναστατικής (σ.σ. τι λέει ο ποιητής, υπάρχει τέτοιος όρος – παραδοσιακή επαναστατική ! ) ανατρεπτικής ώθησης των Εβραίων των Η.Π.Α να διοχετεύεται στο σεξ παρά στην αριστερή πολιτική. Όπως οι Εβραίοι δυσανάλογα παρουσιάζονταν στα ανατρεπτικά κινήματα τόσα χρόνια, έτσι δυσανάλογα παρουσιάζονταν στην τσοντοβιομηχανία.

Οι Εβραίοι των Η.Π.Α. ήταν σεξουαλικοί επαναστάτες. Ένα μεγάλο υλικό της σεξουαλικής απελευθέρωσης γράφτηκε από τους Εβραίους. Εκείνοι στο μέτωπο του κινήματος που ανάγκασε τις Η.Π.Α. να υιοθετήσει μια πιο απελευθερωμένη άποψη του σεξ, ήταν  ίδιο και στη δεκαετία του 1960.

Οι Wilhelm Reich, Herbert Marcuse και Paul Goodman αντικατέστησαν τον Marx, Trotsky και Lenin όπως απαιτούσε η επαναστατική ανάγνωση. Η όψεις του Reich ήταν εργασία, αγάπη και σεξ, ενώ ο Marcuse προφήτευσε ότι μια σοσιαλιστική ουτοπία θα απελευθέρωνε τα άτομα να πετύχουν την σεξουαλική ικανοποίηση. Ο Goodman έγραψε για τις ‘όμορφες πολιτισμικές συνέπειες’ που θ’ ακολουθούσαν από τη νομιμοποίηση: θα ‘εξευγένιζε όλη την τέχνη μας΄ και θα εξανθρώπιζε την σεξουαλικότητα’. Ο Pacheco ήταν ένας Εβραίος πορνοστάρ που διάβασε τον πνευματικό γάμο του Reich για τον Freud και τον Marx (lukeford.net):

‘Πριν πάρω τον πρώτο ρόλο μου σε τσόντα, πήγα σε μια οντισιόν για τσόντα με τα μαλλιά μου ως τον κώλο μου, ένα αντίγραφο του της Σεξουαλικής Επανάστασης του Wilhelm Reich στο χέρι μου φωνάζοντας για εργασία, ‘αγάπη και σεξ’.

Όπως είπε ο ραβίνος Samuel H. Dresner (E. Michael Jones, ‘Rabbi Dresner’s Dilemma: Torah v. Ethnos’ Culture Wars, May 2003), ‘η εβραϊκή επανάσταση ξέσπασε σε πολλά επίπεδα’ , ένα από τα οποία είναι ο κυρίαρχος ρόλος των Εβραίων ως υποστηρικτές του σεξουαλικού πειραματισμού’. Γενικά, οι πορνοστάρ είναι μια ομάδα ανθρώπων που επιδιώκουν την επανάσταση, αυτό-ολοκλήρωση και πληθώρα σεξουαλικών σχέσεων.

Τι ντρεπόμαστε ;

Αυτή η σύντομη ματιά και ανάλυση του ρόλου και των κινήτρων πίσω από τους πορνοβιομήχανους σκοπεύει να φωτίσει ένα παραμελημένο θέμα στην Αμερικανοεβραϊκή ποπ κουλτούρα των Η.Π.Α. Λίγα γράφτηκαν γι’ αυτό.

Βιβλία όπως του Howard M. Sachar, A History of the Jews in America (New York: Knopf, 1992) απλά αγνοούν το θέμα. Και μπορείς να στοιχηματίσεις ότι η 350η επέτειος της εισόδου των Εβραίων στις Η.Π.Α. δεν περιελάμβανε καμιά επίδειξη της εβραϊκής καινοτομίας στο πεδίο. Ακόμα και το συνήθως ανεκτικό Time Out New York ήταν πολύ καθωσπρέπει για να ασχοληθεί με αυτό, αν και το πιο εικονοκλαστικό Heeb ετοιμάζει να εκδώσει ένα τεύχος γι’ αυτό. Υπό το πρίσμα των ανεκτικών Εβραίων για το σεξ, γιατί ντρεπόμαστε για το ρόλο μας στην πορνοβιομηχανία; Ίσως να μην μας αρέσει, αλλά ο ρόλος των Εβραίων στο πεδίο ήταν σημαντικός και ήταν καιρός να γράψει κάποιος σοβαρά γι’ αυτό.

Πηγή: hellenicrevenge.blogspot.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s